HTML

Ősi Pálos Testvériség

Blog a múlt, a hagyomány, az értékek újjáéledéséről. Az Ősi Magyar Pálosrend ébredéséről. Élőkről és holtakról, hősökről és árulókról, régmúltról és máról, a kettő feloldásáról. Személyes megélésekről, (csak kicsit és azt is objektíven) - amennyire lehet. Blog tisztességről és becsületről.

Linkblog

Friss topikok

  • vediofa: Tisztelt dr. Lévai Edit Szeretném, ha valamilyen formában felvenné velem , vagy a feleségemmel a k... (2012.08.28. 15:09) Levélváltás
  • Logos: Szia, légy szíves írd meg nekem is: sefiros8@freemail.hu Mi a különbség a boltban kapható és az it... (2012.04.26. 16:55) Tönkölybúza
  • kvadrillio: NEMES FELHÍVÁS, SAJNOS NÁLUNK MINDEN SAROKBAN LAKIK LAKÓ. (2010.10.06. 15:46) Felhívás!

Nyílt levél Cságoly Péterfia Bélának

2010.09.17. 02:17 életfa

Békésen és mély tisztelettel olvastam (ide is csatolt) levelét, mely az MSZ oldalán (is) megjelent.

Egészen az utolsó mondatáig. "... kérlek Téged, Titeket, Önöket a Magyarok Szövetsége minden tagját, ha ilyen és ehhez hasonló tartalmú megosztó üzenettel találkozik, forduljon a magyar lélek csendjéhez, majd törölje ki, dobja a szemétbe azt."

Ezzel a mondattal porig alázott, megsemmisített mindazon tiszteletreméltó gondolatot, melyet korábban papírra vetett.
Még akkor is, ha tudom, hogy "a magyar lélek csendje" mást üzen, más cselekvésre készteti az "ilyen és ehhez hasonló tartalmú üzenetek" olvasóit.

Szeretet - igazság - méltányosság szellemiségében élem az életem, teszem a dolgom, végzem a vállalt és rámruházott feladataimat.

Szomorúan láttam, hogy az Ön és mindazok értékrendje, akik levelében írott gondolataival azonosulnak, más vágányon fut.

Elfogadom, megértem, DE! szó nélkül nem hagyhatom.

Eszembe jutnak Krisztus Urunk szavai, melyeket Pilátus színe előtt mondott:
"Én arra születtem és azért jöttem a világra, hogy tanúságot tegyek az igazságról. Mindaz, aki igazságból való, hallgat az én szavamra." (Jn. 18./37.) Másutt: " Az igazság szabaddá tesz titeket."

Krisztus Urunk azt mondta továbbá: "Távozz tőlem sátán!" "Takarodj, sátán!"

A Krisztusi tanítások figyelmen kívül hagyása könnyen eljuttatja az embert Babits Mihály figyelmeztetéséhez: "Vétkesek közt cinkos, aki néma"
A Jelenések Könyvében a következőt olvashatjuk: "Azok pedig, akik megrontották a földet, pusztuljanak!"

A Szent Korona Értékrend - jelen pillanatban - a legtisztább hordozója az Isteni, Jézus Krisztusi szellemiségnek, lelkiségnek, tanításoknak. 
Utolsó mentsvára a magyarságnak, szeretett Hazánknak, sőt, hiszem, tudom, hogy - nem túlzás kijelenteni - a Világnak.

Mindazok, akik nem érzik, nem értik, nem látják tisztaságát és igazságát, fontolják meg Jézus Krisztus fentebb idézett szavait.
(De emlékeztethetném Önöket László Királyunk szavaira, tanításaira is.)

A "Szeressétek ellenségeiteket!"  hirdetés engem a következő magatartásra ösztönöz: Megbocsájtok ellenségeimnek, ha méltók rá, mert arra méltatlannal jót cselekedni nagy botorság. Nagyvonalú és méltányos vagyok, ha győztem és az ellenfél "behódol". Egyébiránt a méltatlanokkal méltánytalan és irgalmatlan vagyok.

Vukics Ferenc személyét, munkásságát tisztelem, a  Magyarok Szövetsége tevékenységét kezdetektől fogva követem. Kis híján tagként csatlakoztam, ma már örülök, hogy nem tettem - minden érdemük elismerése mellett is.

A Magyarok Istene és Boldogasszonyunk adja nekünk az erő, a  tisztánlátás és a tisztáncselekvés képességét!

Krisztusi Elfogadással és Szeretettel:

dr. Lévai Edit
ügyvivő
Ősi Pálos Közhasznú Egyesület

Szólj hozzá!

Címkék: őrzők szent korona szellemiség

A bejegyzés trackback címe:

https://osipalos.blog.hu/api/trackback/id/tr462302208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása